I po čtyřicítce jsou ženy krásné a žádoucí, říká Angelina

Angelina se s přibývajícími roky necítí být méně ženská a krásná než před lety. Ostatním ženám radí, aby ignorovaly všechny, kteří jim tvrdí opak. „Není nic přitažlivějšího než sebevědomá žena, která dokáže být bez jakýchkoliv zábran sama sebou,“ říká.

„Není to zkrátka pravda, že člověk s věkem ztrácí krásu a přitažlivost. Moudrost, porozumění a všechny další vlastnosti, které přicházejí až společně s rostoucím věkem, jsou opravdu sexy. Ženy, ale i muži jsou díky nim podle mě spolu s přibývajícími roky naopak atraktivnější,“ řekla v rozhovoru pro australské vydání magazínu Vogue. „Všichni se snažíme najít rovnováhu. Jsem normální matka jako každá jiná. Zažívám stejné stresy jako většina rodičů na celém světě.“


Zdroj: revue.idnes.cz

3 komentáře:

  1. To je od ní velmi moudré a úplně s ní souhlasím, nelíbí se mi když některé ženy neumí stárnout a s přibývajícím věkem chodí na další a další plastiky a botoxy.. Angelina bude krásná vždycky:)

    OdpovědětVymazat
  2. V tom s Ange souhlasím. Pro mě je v tomto úžasná moje maminka, která se ve 42 letech o sebe stará a přijde si krásná a přitažlivá a to taky je. I když není nejmladší, věří si a nestará se o to, jaký mají názor ostatní. Přijde si sama sobě krásná a to se mi líbí. Obléká se hezky a přiměřeně věku i postavě a líčí se také přiměřeně takže to není nic hrozného a naopak je to krásné.

    OdpovědětVymazat