Dokument o Jane Goodall

V pondělí 9. října se v Los Angeles Angelina zúčastnila premiéry dokumentu mapující život a práci Jane Goodall s názvem Jane. Jane Goodall je anglická bioložka zabývající se výzkumem primátů,  zejména šimpanzů. Napsala několik knih a v roce 1977 založila The Jane Goodall Institute, jehož cílem je výzkum, vzdělávání a ochrana divoké přírody.

    

"Jsem tak šťastná, že jsem tady, abych podpořila svou přítelkyni a to, čemu zasvětila celý svůj život - pomáhá nám porozumět přírodě a našemu postavení v ní," řekla Angelina. "A teď nás vyzývá, abychom skutečně pochopili, že nemáme mnoho času na zachování volně žijících živočichů a životního prostředí. Když nám to říká někdo se všemi těmi bohatými zkušenostmi, vědomostmi a moudrostí, musíme to brát na vědomí."


"Moje děti se dívají na Jane nejen jako na někoho, kdo žil úžasný, odvážný, dobrodružný život, ale jako příklad člověka, který bojuje za všechno, v co věří," řekla. "Je to připomínka toho, že největší hlasy nejsou vždy ty, které křičí nejhlasitěji, ale ty, které jsou oddané a vytrvalé tolik let."


1 komentář:

  1. Tak na takový dokument bych se taky ráda podívala, jsem ráda, že se Angelina účastní takových inteligentních akcí :D :) Zvířata mám ráda a všechny, co je chrání a věnují se jim. A slušelo jí to tady, ten šedý kabát je super! :)

    OdpovědětVymazat