The Hollywood Reporter - Director Roundtable

Angelina se opět setkala s kolegy z režisérské branže, tentokrát na pozvání magazínu The Hollywood Reporter na každoroční Director Roundtable. Vznikl i společný portrét všech pozvaných režisérů. Angelina mluvila o svém filmu First They Killed My Father, který vypráví o režimu Rudých Kmérů v Kambodži. Zmínila se také o svém synovi Maddoxovi, kterého adoptovala právě z Kambodže. "Mám syna, který si zaslouží poznat svoji historii a chci, aby věděl, čím si jeho biologičtí rodiče prošli."



      

4 komentáře:

  1. Jsem na Angelinu velmi pyšná, že je vedle těchto velkých režisérů, fotografie se mi velmi líbí, hlavně ty černobílé portrétovky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já nemám slov, jak ona je úžasná, miluju její vlasy a ten kostýmek je parádní. Docela mě ten film od ní zaujal a jsem na něj zvědavá, snad budu mít někdy čas se o tom víc dozvědět a podívat se! :) Hrozně se mi líbí ty témata, kterými se zabývá.

    OdpovědětVymazat
  3. Angelina je v rozhovoru zlatá a moc jí to slušelo :))

    OdpovědětVymazat
  4. Říkala jsem si, že jeden z hlavních důvodů proč tenhle film natočila byl její syn Maddox a já se ani nedivím, myslím si, že jsem někde viděla i fotky, že ho do Kambodže vzala na natáčení a přijde mi skvělé, že mu chtěla ukázat jeho zemi, ze které pochází a i to těžké, co se tam stalo.

    OdpovědětVymazat