Tisková konference v Iráku

17. června během návštěvy uprchlického tábora Domiz v Iráku proběhla s Angelinou tisková konference. Den předtím navštívila západní Mosul. Prošla se poničenými ulicemi a setkala se s rodinami, které válečné hrůzy přežily. "Je to nejhorší zpustošení jaké jsem za roky práce pro UNHCR viděla. Zdejší lidé přišli o všechno. Politická řešení úplně selhávají a vytvářejí prázdno, které humanitární pomoc nedokáže zaplnit", řekla.

      

Do galerie jsem doplnila ještě jednu fotografii z prohlídky zničené části Mosulu (16.6.).

4 komentáře:

  1. Angelinu obdivuji za její pomoc a velice záslužnou práci, kterou prostřednictvím UNHCR, vykonává. Poslední fotografie, která ukazuje zničenou část Mosulu mě opravdu zasáhla. Člověk se nad některými věcmi zamyslí, když vidí takovou zkázu. Angelina je opravdu úžasná a věřím, že i veliká psychická podpora pro ty rodiny, které byly bohužel těchto válečných hrůz svědky.

    OdpovědětVymazat
  2. Musí to být fakt silný zážitek, ani nevím, zda bych na to měla nervy, ale aspoň Angelina lidem ukáže, že to prostě není všude sluníčkové a já si pořád uvědomuji více a více, že máme štěstí...

    OdpovědětVymazat
  3. Jej fotky z tejto konferencii sú veľmi krásne a ten outfit Angeliny je proste krásny a veľmi sa jej hodil. Ona je proste strašne krásna žena ♥ Popravde ju aj obdivujem, že tu návštevu zvládla lebo ja som dosť taký citový človek takže ja by som tam určite plakala. Majú to ti ľudia tam neskutočne ťažké.

    OdpovědětVymazat
  4. Obdovuji Angelinu, že tohle všechno dokáže, já bych nemohla. I kdybych si ta, strašně moc přála jet, abych jim pomohla, bylo by to pro mě náročné po psychické stránce, proto má Angie veškerý můj obdiv.

    OdpovědětVymazat