Z natáčení Come Away

Myslela jsem, že nebude nouze o fotky z natáčení Maleficent 2 a nic. Tak se objevily alespoň první vlaštovky (a kdo ví, jestli ne poslední) z 24. září z natáčení filmu Come Away, kde hraje Angelina postavu Rose, maminku Petera a Alice. Podle tohoto filmového příběhu byli Peter Pan a Alice (u nás překládána jako Alenka) bratr a sestra, než vstoupili do světa fantazie. Překvapil mě dobový kostým, domnívala jsem se, že děj se bude odehrávat v současnosti. A opět uvidíme Angelinu jako blondýnku. Naposledy jsme ji s blond parukou viděli v její poslední roli v By the Sea a předtím v Salt.

      

5 komentářů:

  1. Jsem ráda, že se objevilo aspoň něco a doufám, že teda tyhle fotky nebudou poslední :D Já jsem na tenhle projekt hrozně zvědavá, protože Petra Pana a Alenku si já ve své hlavě nijak nespojuju, tak bude zajímavé je vidět v jednom filmu :) A já jsem ráda, že půjde o dobový film. Ty mi přijdou o chloupek zajímavější :D Co se týče Angeliny, tak ten její kostým (hlavně kvůli té sukni) se mi tak hodí spíše na nějakou služebnou :D A ta paruka mě taky úplně neuchvátila, ale jsem si jistá, že ve filmu bude vypadat dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je super, že má Angelina další projekt a máš pro nás fotky. Ten dobový kostýmek se mi moc líbí, paruka méně ale věřím, že ve výsledku to bude vypadat skvěle! :) Jako blodnýna se mi ve filmu Salt i líbila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mňa prekvapuje, že Angeline stíha alebo bude stíhať natáčať dva projekty narovnako. Lebo určite je to drina. Ja som na tento film zvedavá vlastne na všetky aj keď väčšinu som nevidela no nevadí ale vyzerá to zaujímavo. A tie blond vlasy jej dosť svedčia a ku tomu kostýmu sa veľmi hodia.
    ---
    Inak prepáč za hrozné obiehanie ale až teraz sa naspäť dostávam do kolobehu tohto blogového po dlhšej dobe keďže začiatok roka som zvládala veľmi ťažko.

    OdpovědětVymazat
  4. Je zajímavé vidět Angelinu blond, ale i když jsem ji tak ve filmech už viděla, vždycky jsem si říkala, že hnědá jí prostě sluší víc:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou to moc zajímavé fotky. Líbí se mi ty vlasy a i ten kostým a celkový look. Jsem zvědavá, jak to všechno bude vypadat ve filmu.

    OdpovědětVymazat