Moje sbírka: Plakáty

Někteří fanoušci jen sledují dění kolem jejich oblíbené osobnosti, někdo k tomu ještě sbírá předměty související s ní a někomu rupne v bedně a začne dotyčného třeba pronásledovat. Tak já jsem se našla naštěstí jen v prvních dvou kategoriích :-) Sbírám už ale jen časopisy (nebo samotné články) a plakáty, případně ještě knížky pokud mě zaujmou. Stejně jako u Irmik (pro připomenutí její sbírka) i já jsem se podrobila jakémusi dotazníku. S přibývajícím věkem už je vám spíš líto tu sbírku nerozšiřovat, když už jste tomu věnovali nějaký čas. Není to ale žádné šílené shánění (no někdy...že Irmik? :-D) a rozhodně ne nutnost mít všechno, co vyjde. V první části mojí sbírky představuji plakáty, které mám.V České republice jich vyšlo asi dvanáct, většina k filmu Tomb Raider, a pár na Slovensku. Zbývající jsou ze zahraničí. Od roku 2005, kdy vyšel plakát k Mr. & Mrs. Smith, ale nevím o žádném, který by u nás vyšel. Angelina už není zrovna objektem zájmu náctiletých, pro které jsou plakáty určeny asi především. Dalo se to vše zmáčknout do menšího počtu fotek, ale takhle se mi to fotilo snadněji a hlavně pak vše kompletovalo zpět, než kdybych to vše najednou roztahala po místnosti. Proto ta záplava fotografií. Pokud je tu nějaký fanoušek Angeliny, který by se rád podělil o svoji sbírku, ať se ozve ;-)

      

6 komentářů:

  1. Tady se pozná pravý fanoušek :) Já jsem takhle naposledy sbírala věci asi když byla v kurzu Twilight sága, ale i tak bych se ti nevyrovnala :D Jinak mám ze své "sbírky" asi jen časopis Marie Claire s Jennifer z USA, co jsem si koupila jako suvenýr při návštěvě Prahy (a tak jsem kroutila hlavou nad tím, jak je předražený :D). Jinak doufám, že u nás v kině bude volně k odběru plakát k Mary Poppins, který bych moc ráda měla doma, abych si ho mohla nalepit na dveře :) Musím říct, že ty máš teda velice slušnou sbírku. Nejvíc se mi samozřejmě líbí ty s mou milovanou Larou ♥, ale bezvadné jsou i Pan a Paní Smithovi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky :)
    Jsem zase zpátky na blogu, kde je důležitý článek, prosím o přečtení a omlouvám se, že jsem o sobě nedala tak dlouho vědět :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda vidím, když nějaký opravdu zapálený fanoušek sbírá různé věci s jeho oblíbeným hercem, zpěvákem a zkrátka s jeho oblíbencem. Když to pak za čas vše vyštrachá ven a zpětně si to prohlídne, je to takové krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. wow to je teda pořádná sbírka :) já mám dodnes blok s x výstřižky, články a fotkami s Lin, který vyšly v různých bravíčkách a tak :D ach to byly časy :D akorát už v tom nepokračuju, protože se spíš u článků o Lin rozčiluju a nechci ty nesmysly uschovávat :D takže si každej rok udělám kalendář z fotek a mam z toho větší radost :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, hustě! Máš toho dost a hlavně dobrý, že ze zahraničí. Já mám doma milion plakátů :D ale z českých časopisů, měla jsem jednu dobu i předplatné Popcorn, ale pak už tam nebýval nikdo, kdo mě zajímal, tak jsem to zrušila. A to už je doba.

    OdpovědětVymazat
  6. Wau ja o Kate veľmi veci nemám a myslím, že ani nikdy mať nebudem ale toto obdivujem. Že toto poctivo uchovávaš a kupuješ je to fakt krásne ♥

    OdpovědětVymazat