Angelina s Paxem na sobotním nákupu

V soboru 21. ledna vyrazila Angelina na nákup v Los Angeles se synem Paxem. Měla na sobě černobílý šál s výraznám vzorem a Pax měl na sobě neméně výrazný vzor na bundě. Mně osobně se tenhle styl nelíbí, ale já ráda vidím, že se Angelina nobojí výraznějších prvků na oblečení a nenosí stále jen svoji oblíbenou černou. Bulvár propírá zprávu, že Brad Pitt údajně randí s Chralize Theron (předtím to podle nich byla Marion Cotillard nebo Neri Oxman) a tohle bylo poprvé, co se od této informace objevila Angelina na veřejnosti a pisálci z jejího výrazu odkrývali, zda je jí to jedno nebo kvůli tomu nemůže spát :-)

      

2 komentáře:

  1. Tak mě se tyhle vzory líbí, pokud je zbytek outfitu neutrální, což Angelina má. Vypadá ten šál fakt moc dobře a souhlasím, že je to změna na ní:) A Paxovi to seklo jako vždy :) K bulváru se radši nevyjadřuji :D

    OdpovědětVymazat
  2. To mě se to taky líbí, hned mě to zaujalo, je to taková výrazný prvek outfitu. Sluší jí to. A pokud jde o Breda, mně by se s Charlize líbil :D

    OdpovědětVymazat