Fashion duel leden

Ale tak jo :-) Vzhledem k tomu, že to bývá všeobecně oblíbená anketa, od tohoto měsíce ji můžete pravidleně vídat i u mě na blogu. Sice nevím, jak budu vybírat každý měsíc fotky, když už teď mám někdy problém rozhodnout se, co dát do první ankety, ale na druhou stranu v archivu je toho pořád dost. V historicky prvním Fashoin duelu můžete dát hlas buď stříbrným dlouhým šatům s páskem značky Jenny Packham, které Angelina oblékla v roce 2017 na Hollywood Film Awards, nebo kovově stříbrným šatům s krátkým rukávem značky Atelier Versace, které si vybrala na Critics' Choice Movie Awards v roce 2015. (Hlasujte v anketě pod fotkami. Pro větší náhled klikněte na fotku.)

  




Hlasování skončilo

7 komentářů:

  1. Hlasuji pro outfit číslo 2, který mě hned padl do oka a zalíbil se mi <3.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsi taky podlehla :D Já tyhle ankety mám ráda, i když jak už je mám na svém blogu dlouho, je těžší a těžší vybrat fotky, ale člověk to dělá rád, takové články se nesnadnějc komentují :D

    Jinak první duel super výběr, líbí se mi obě šaty, nicméně ty druhé o chlup víc, takže hlasuju pro ně.

    OdpovědětVymazat
  3. Fashion Duel, paráda! Tyhle ankety mě baví, i když někdy je těžké vybrat. Dělávala jsem i POTM, ale po nějaké době mě přestala bavit tak jsem s ní skončila ale tato mě baví pořád. Angelině oboje šaty sluší, ale ty druhé se mi líbí trochu více:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nicol (radcliffe-dan.blog.cz)5. ledna 2019 v 19:07

    Tak to jsem ráda, že jsi sem dala tuto anketu, ráda takto vybírám, ač je to pravidelně velmi těžké. Hlasuji pro první outfit, více se mi líbí ta barva šatů, střih a ta skvělá rtěnka :)

    OdpovědětVymazat
  5. taky mám ráda tuhle anketu, akorát je pak problém něco vybrat, protože zásoby docházejí a fotky se jako na potvoru neobjevují :D
    mně se moc nelíbí ten materiál šatů, ale kdybych si měla vybrat, tak ty druhý, ty jí i líp sedí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Někdy je to vážně hodně těžké hledat fotky do těch anket, ale Angelina se v minulosti objevila na tolika akcích, kde na sobě měla krásné šaty, tak myslím, že to půjde :) Tady jí to moc slušelo v obou šatech, ale při detailnějším pohledu musím uznat, že ty druhé jí sedly o něco víc, hlavně co se střihu vrchu šatů týče, tak jsem hlasovala pro ně :)

    OdpovědětVymazat
  7. hlasovala jsem pro dvojku, protože tam je Anelina krásně nalčená, mám radši přirozené líčení :)

    OdpovědětVymazat