Na premiéře Burtonova Dumba

Angelina vyrazila včera v Los Angeles se svými čtyřmi nejmladšími dětmi, Zaharou, Shiloh, Vivienne a Knoxem, na premiéru rodinného fantasy filmu Dumbo režiséra Tima Burtona, který vypráví příběh o létajícím slonovi. Angelina na sobě měla dlouhé bílé šaty s odhalenými zády od Versace.. Podle outfitu Viv už málokdo pochybuje o její volbě mezi dívkou a klukem. Jsem zvědavá, jestli jí to tak zůstane nebo je to jen dětský rozmar. A Zahara se nám pomalu mění z dívenky na půvabnou slečnu.

      

5 komentářů:

  1. Trochu jsem se lekla tvého popisku a nejdřív si Vivienne spletla s Knoxem :D Už jsem myslela že je taky na krátko :D Outfit Viv mi přijde opravdu klučičí a na premiéru i dost obyčejný a takový neupravený.. souhlasím se Zaharou, to je krásná slečna:)

    OdpovědětVymazat
  2. Velice mile mě překvapilo, že se Angelina objevila na premiéře nového "Dumba" (na kterého se mimochodem chystám na konci měsíce do kina, protože ho režíroval můj oblíbenec Tim Burton ♥). Angelina si na červený koberec vzala opravdu nádherné šaty, jsem ráda, že jsou v bílé barvě a nejsou černé :) Byla i moc hezky oblečená a nalíčená. Co se týče dětí... no, já osobně si taky myslím, že je to zvláštní, ale v USA už mají tolik druhů pohlaví/genderů, že asi nemá smysl se nad tím pozastavovat. Asi uvidíme až v budoucnu, jak to s Viv bude :) A Zahara vypadala opravdu velice pěkně a elegantně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem moc ráda, že s eobjevvila na premiéře :) Byla moc krásná

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, tak Angelina bude mít ve finále samý syny, ale je pravda, že ještě jsou malý a hledají se, třeba bude potom všechno jinak :) každopádně ze Zahary se stala krásná slečna:)
    Co se týká Angeliny, tak tý to moc slušelo, ty šaty jsou takový jednodušší, ale líbí se mi:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, Tim má nový film, tak to se na něj někdy ráda podívám. Jinak se to docela sešlo, jak koukám, ale je fajn, že to Angelině nevadí, jako vím, je to její mamka, měla by ji podporovat, ale v několika rodinách to tak není, uvidíme, jak to bude dál . Angelina se mi na premiéře moc líbila, ty šaty jsou velmi krásné, jsou vkusné a mají krásný střih

    OdpovědětVymazat