Plakát Maleficent: Mistress of Evil

Byl zveřejněn druhý oficiální (fantastický!) plakát k Maleficent: Mistress of Evil. Angelina jako Maleficent, Elle Fanning jako princezna Aurora a Michelle Pfeiffer jako královna Ingrith, matka prince Phillipa, který se do Aurory zamiloval.

10 komentářů:

  1. Tak ten plakát je fakt úžasný :) Angelina, Michelle a Elle, to je dokonalá trojka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aha, tak Michelle není Růženka :D Tak nic. Ale jsem docela zvědavá, jestli bude ona představovat záporačku nebo jakou roli bude v příběhu hrát. Plakát se mi teda líbí hrozně moc ♥ Já teda doufám, že část s Maleficent se v blízké době objeví samostatně, protože bych si z ní ráda udělala tapetu do mobilu :D

    OdpovědětVymazat
  3. wow, tak ten fakt nemá chybu :)) koukám, že se to tu zase novinkama jenom hemží! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ať už to je hrozně se těším ♥

    OdpovědětVymazat
  5. u mě je vyhlášení kontroly affs :)

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi sa teším, že sa natáčalo pokračovanie Maleficent, keďže prvý diel bola totálna pecka ♥

    OdpovědětVymazat
  7. No tak ten plakát vypadá naprosto parádně, jsem na ten film moc zvědavá!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj! Ráda bych tě informovala, že jsem se vrátila na můj blog o Julianne Hough (Jules-hough.blog.cz) a táži se, zda máš zájem nadále zůstat affs. Prosím ozvi se mi :)
    A také jsem se chtěla zeptat, zda bys nechtěla spřátelit s mým druhým blogem kharington.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ten plakát se fakt povedl, nemůžu se filmu dočkat, to herecké obsazení je prostě pecka!

    OdpovědětVymazat