Fotka měsíce června

Léto je před námi a jistě se na něj už všichni těšíte. Chystáte se letos někam na dovolenou nebo máte naplánovaný alespoň nějaký pěkný výlet? Vybrala jsem photoshoot od Petera Mountaina z roku 2010, který na mě působí tak trochu jako z nějaké letní dovolené a navíc fotky nejsou moc okoukané, v médiích se prakticky neobjevují. Už se těším, až bude jedna z nich v menu :-) (Pro větší náhled klikněte na fotku.)

    


V minulé anketě zvítězila romantická momentka z Cannes.


Hlasování skončilo

6 komentářů:

  1. Hlasujem za druhú fotku, ten jej úsmev je proste TOP ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Já se letos nikam nechystám (to je taková moje tradice, kterou každý rok opakuju :D), místo toho si budu připravovat materiály ke státnicím a bakalářce, ať toho pak nemám tolik :) Tenhle photoshoot opravdu vůbec neznám, ale jsou moc pěkné. Po delším přemýšlení jsem nakonec hlasovala pro jedničku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhodně dvojka, to je top! :) Já mám v plánu jen koncert Eda Sheerana v Praze a Colours of Ostrava, kam jedu bohužel sama a nevím, jak to zvládnu, ale Florence jsem si nemohla nechat ujít.

    OdpovědětVymazat
  4. Já dávám hlas jedničce :)) jinak všechny fotky jsou krásný, nikdy jsem je neviděla :)
    Já jedu akorát v červenci do Vídně na koncert P!nk, jinak zatím žádný větší plány nemám :)

    OdpovědětVymazat
  5. No já mám teď naplánovaný Rock for People (Bring me the Horizon musím vidět :D) a pak na přelomu července a srpna mě čeká Skotsko na 2 týdny, už se nemůžu dočkat. A do toho ještě určitě nějaké výlety po republice s kámoši, ale tak to se takhle dopředu ještě neplánuje :D. Chtěla jsem ještě stihnou Colours kvůli Florence, ale to moc nevím, jak mi to vyjde.

    Jinak jsi vybrala úžasný fotky, chvíli jsem nevěděla, jestli hlasovat pro jedničku nebo dvojku, ale nakonec vítězí úsměv ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych ráda jela k moři, ale jsou u nás teď nějaké menší komplikace, ale doufám, že dovolená vyjde:D) V anketě hlasuju pro rozesmátou dvojku!:)

    OdpovědětVymazat