Premiéra Maleficent: Mistress of Evil v Tokiu

Vůbec netuším, jestli se tento měsíc dostanu k pravidelným anketám a to nemluvím o několika videích, které také čekají, než je nasdílím. Ale premiéra má samozřejmě přednost :-) Dnes se konala premiéra Maleficent: Mistress of Evil v Tokiu. Fotky se objevily tak brzo díky časovému posunu, který mezi Japonskem a naší zemí je. Když u nich večer premiéra probíhala, bylo u nás asi tak poledne. Angelina s sebou vzala dceru Zaharu a ze Severní Korei dorazil i syn Maddox. Angelina vyměnila černou za stříbrné šaty z podzimní kolekce 2019 značky Ralph & Russo.

      

4 komentáře:

  1. Páni, to jsou novinky tady! No já taky bývám občas zavalená, ale šetřím si to a přidávám pomalu, protože pak brzy bude období kdy nebudeš mít co přidat:D No tyhle fotky jsou úžasné, Angelina je překrásná, ty šaty jsou bomba a nejen ty, celá je tu překrásná♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. ty stříbrný šaty jsou krásný a je to skvělá změna po tolika černých outfitech :) taky se mi moc líbí ten její účes ♥ no prostě jak píše Toxique - celá překrásná :) prostě bohyně :))

    OdpovědětVymazat
  3. Panebože, to mě jako první napadlo, když jsem viděla ty fotografie, Angelina na premiéře zaválela, vypadala naprosto nádherně, ty vlasy, ten make-up, vlasy a jako třešnička ten úsměv!

    OdpovědětVymazat
  4. Angelina opět vypadala naprosto úchvatně! Tyhle stříbrné, třásňové šaty se mi na ní možná líbí i o něco víc než ty černé z premiéry v LA. Hodně u mě udělal i ten její účes, který je pěkně nadýchaný a zároveň nepřeplácaný, a taky měla hezké líčení :) Moc to slušelo i Zahaře :)

    OdpovědětVymazat