Come Away na filmovém festivalu Sundance

24. ledna proběhlo první představení snímku Come Away na filmovém festivalu Sundance. Bohužel Angelina na festival nedorazila a přijela ho podpořit jen režisérka Brenda Chapman. Jde o nezávislý film prolínající dva nejoblíbenější literární pohádkové příběhy Petera Pana a Alenky v Říši divů. David Oyelowo, který hraje otce dětí, pro server Deadline prozradil, jak se k roli dostala Angelina: "Jsme přátelé už dlouhou dobu. Angie mě viděla dělat nezávislé filmy v průběhu let a zejména po Nightingale, který viděla a líbil se jí, mi řekla: 'Bože, nikdo mi nic takového nenabídne. A já řekl: Buď zticha. To není pravda! Řekla: 'Nikdo za mnou s tímto druhem filmu nepřijde.Takže když jsem se rozhodl pro Come Away, pomyslel jsem si, zavolám jí. Řekl jsem: „Mám pro tebe jeden film, a nejen že je to nezávislý film, musíš hrát matku, o které říkáš, že si nikdy nezahraješ.“ Film ještě stále hledá distributory, takže není jasné, kdy a v jakých zemích se dostane do kin. Ve videu si můžete pustit první ukázku z filmu s krátkým záběrem na Angelinu.

1 komentář:

  1. Tak mě osobně i tahle krátká ukázka přesvědčila o tom, že určitě půjde o moc pěkný a zajímavý film. Budu tedy doufat a držet palce, aby si našel distributory a šel, nejlépe ještě letos, do kin :)

    OdpovědětVymazat