Brad Pitt má svého prvního Oscara

Včera se konal 92. ročník Cen Akademie a svoji první sošku získal také Brad za vedlejší roli ve filmu Once Upon a Tme in Hollywood od režiséra Quentina Tarantina. Brad ve své děkovné řeči poděkoval kromě kolegům a filmovému týmu hlavně svým dětem, kterým cenu "věnoval". A za připomenutí stojí i to, že před dvaceti lety získala Oscara Angelina za vedlejší roli ve filmu Girl, Interrupted (Narušení). První věc, která mě po vyhlášení výsledků napadla, byla, že to Bradovi moc přeji. A druhá, že je škoda, že není po jeho boku v tento výjimečný večer Angelina. A musím sem ještě napsat svoji osobní radost z ocenění Joaquina Phoenixe (asi podle očekávání) za roli Jokera ve stejnojmenném filmu. Joaquinovo herectví mám ráda už roky a jeho děkovná řeč byla dojemná a plná pokory a vděčnosti s krásnou vzpomínkou na jeho zesnulého bratra, také herce, Rivera.

4 komentáře:

  1. Moc mu to přeji a gratuluji mu :)♥

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to je už 2 let? No to je doba! Jak to rychle utíká, to není možné už. Bradovi samozřejmě patří velká gratulace i ode mě a moc mu to přeji. První soška si zaslouží čestné místo, kde bude všem hezky vidět na očích. <3

    OdpovědětVymazat
  3. Bradovi moc gratuluji :) Je hezké, že cenu "věnoval" svým dětem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mě mrzí, že ti dva spolu už nejsou, aby mohli oslavit jeho, řekla bych taky zaslouženou, výhru. Nejvíc jsem to ale přála taky Joaqinovi a taky Renée. Jinak celkově Oscaři dopadli, tak jak se dalo čekat - jen ten Parazit asi všechny překvapil :D

    OdpovědětVymazat