Angelina s Vivienne na nákupu potravin

Další paparazzi fotky jsou ze 14. března, kdy Angelina s Vivienne zašly do prodejny potravin Lassens v Los Angeles.

      

5 komentářů:

  1. Angelině to moc slušelo, je super, že černou vyměnila za světlé barvy, a ráda vidím, že byla dobře naladěná :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásný vysmátý fotky :) taky mám radost, že ma taky jednou světlý outfit, tý černý barvy už mám dost :D

    OdpovědětVymazat
  3. Angelina vypadala zase tak krásně, elegantně a vkusně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jdu konečně okomentovat tento článek:) Jess už je v karanténě a nikam nevychází, tak se docela bojím, kdy budou nové fotky :D Tak jsem ráda, že vidím aspon Angelinu s Viv, ještě je tak krásně vysmátá :) A musím říct, že tentokrát jsem si zamilovala outfity obou dvou!:) Angelina má navíc božské brýle. Opravdu krásné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi ten kabát. Konečně jsem si sama objednala trenčkot. Mně se dlouho nelíbily, ale už tak od loňska se to změnilo, tak jsem zvědavá:)

    OdpovědětVymazat