Angelina v Bright 2?

Objevily se zvěsti, že by si Angelina mohla zahrát v pokračování Bright (2017) od Netflixu. V jedničce jsme mohli sledovat svět, kde pospolu žijít lidé, eflové, orkové a jiné nadpřirozené bytosti. V pokračování by se měly objevit hlavní postavy prvního dílu, policista Daryl Ward v podání Willa Smithe a jeho kolega Nick Jakoby, nečistokrevný ork, kterého si opět zahraje Joel Edgerton. Režie se má chopit stejně jako jedničky David Ayer. Pro roli záporáka je podle neofociálních zdrojů zvažována právě Angelina. Žádné bližší informace (zatím spíš spekulace) nejsou, ale předpokládá se, že by její postava nebyla zástupkyně lidské rasy. Bright sice neměl příliš kladné kritiky, ale jednalo se o jeden z nejsledovanějších originálních snímků Netflixu, takže o pokračování bylo rozhodnuto ve stejném měsíci, kdy byl film uveden. 

2 komentáře:

  1. Já jsem si teda z filmu taky úplně nesedla na zadek, byť myšlenka byla opravdu originální, ale musím se přiznat, že jsem ho viděla před těmi třemi lety a asi na něj mrknu znovu, třeba názor změním. Kdyby se Angelina předala k obsazení, já bych rozhodně byla nadšená, ale říkám si, jestli si bude chtít zase zahrát fantasy bytost, když teď nedávno jí vyšla Maleficent. Tak uvidíme, jestli se potvrdí, že na každém šprochu je pravdy trochu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem teda jedničku neviděla, ale zní to zajímavě, takže na to kouknu a kdyby byla Angelina ve dvojce, bylo by to super! :)

    OdpovědětVymazat