Síla matky

U příležitosti Dne matek napsala Angelina pro časopis Time článek, který byl zveřejněn 9. května na jejich webu. Je to jedna velká zpověď o její mámě, která zemřela 27. ledna 2007 po dlouhém boji s rakovinou. "Ztratila jsem matku po třicítce. Když se ohlédnu zpět do té doby, vidím, jak mě její smrt změnila." Odhalila také odpověď na malou hádanku ohledně písmena, které se objevilo na její dlani krátce po její smrti, které bylo doteď považováno za počáteční písmeno jména její mámy "m" (Marcheline).  Šlo o krátkodobé "tetování", které symbolicky zmizelo jako ona z tohoto světa. "Poté, co moje matka zemřela, měla jsem na pravé ruce malé tetování, protože jsem věděla, že tato tetování mizí. Ostatním se zdálo jako písmeno „m“. Ale to nebylo „m“, její jméno. Bylo to „w“ jako „Winter“ - píseň Rolling Stones, kterou mi zpívala jako dítěti. Vzpomínám si, jak jsem ji milovala jako malá holčička. „Určitě to byla zima, zima,“  zpívala mi. A na dalším řádku: „Chci si obtočit kabát kolem tebe,“ zabalila mě do přikrývky a přitáhla si mě." Celý článek, ve kterém Angelina samozřejmě pamatuje na všechny mámy i na obtížnou dobu pandemie koronaviru, si můžete přečíst tady.

2 komentáře:

  1. Fakt mě to čtění dojímá a pomalu tu bulím, protože to je pro mě nepředstavitelné, že bych o tu svou přišla a ani si to představovat nechci, já musím zaklepat, mamka byla nemocná, ale zdá se, že jsme na dobré cestě, po 2 letech si to můžeme říct, že je v pořádku. To s tím tetováním je fakt zajímavé a myslím si, že ta symbolika je krásná!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je tedy velmi emotivní a smutná zpověď. Tohle Angelině a ani nikomu, kdo přijde takto brzy o rodiče nezávidím. Tento článek mě opravdu dojal...

    OdpovědětVymazat