The One and Only Ivan Trailer

Studio Disney dnes představilo trailer k novému filmu The One and Only Ivan, který měl mít původně premiéru v polovině srpna, ale (jak už jsem informovala) kvůli koronaviru se místo toho studio rozhodlo film vysílat na své streamovací službě Disney+. Fňukat nad tím, že za pár týdnů měla být premiéra a že jsem se těšila na nové fotky, už nemá cenu. S podobným osudem jsme se museli smířit i u jiných filmů. Čekala jsem klasický animák a k mému překvapení je to hraný film s animovanými triky. Angelinin hlas poznáte v postavě velké slonice Stelly. V galerii najdete také nový plakát. 



4 komentáře:

  1. Na trailer jsem musela kouknout hned, jak jsem dnes zjistila, že vyšel. Musím říct, že se mi moc zalíbil a už se na něj velice těším, ačkoliv to vypadá, že asi půlku probrečím, jak z toho budu dojatá - i při sledování ukázky jsem měla chvilkama na krajíčku :D Taky mě hodně překvapilo, že kromě Angeliny je tu ještě spousta dalších známých jmen :) Nový plakát vypadá taky parádně, moc se mi líbí, jak je barevný :)

    Co se týče toho blogu, tak já si myslím, že na blog.cz už se asi nevrátím. Na blogspotu se mi hodně líbí, že tam nemám ve článcích nechtěné reklamy, a všechno funguje, jak má :) F5 někde zkouším zmáčknout a sem tam to pomůže, ale většinou to prostě pořád hází "chybu serveru" :/

    OdpovědětVymazat
  2. Trailer vypadá skvěle! Mám tento typ filmů ráda, takže se těším, až se na to podívám :) Mrzí mě, že se nekoná premiéra a nebude mít nové fotky :( Tenhle rok je prostě na jedno brdo

    OdpovědětVymazat
  3. Ten trailer vypadá skvěle! Vypadá to na krásný film i když možná trošku smutný i když vtipný? :) No jsem na něj zvědavá, ujít si to určitě nenechám :)

    OdpovědětVymazat