Fotka měsíce října

Novinky nejsou a když už, tak z nich moc radost nemám. Samé odkládání filmů a paparazzi fotky s rouškami na obličejí mi akorát neustále připomínají současnou situaci kolem "té věci", které už nemůžu přijít na jméno. Anketu zvěřejňuji o den dřív a je opravdu zoufalé, že právě ankety jsou v posledních měsících skoro to nejoptimističtější a nejzajímavější, co tu najdete.

Tyto fotky vznikly v roce 2011 jako propagační photoshoot k animáku Kung Fu Panda 2. Na první pohled obyčejné studiové fotky, ale přiznávám, že je mám hodně ráda.

    






Hlasování skončilo

3 komentáře:

  1. Jsou to sice obyčejnější fotky, ale jsou fakt skvělé :) Po delším přemýšlení jsem se nakonec rozhodla hlasovat pro jedničku :)

    Co se současné situace týče, tak já jsem ji po létě začala zase víc vnímat až tento týden, kdy jsem začala chodit do školy. Roušky v autobuse/vlaku, roušky ve škole... No moc příjemné to teda není a je to i jeden z důvodů, proč bych byla raději za distanční výuku, i když mám pocit, že u nás na škole ji asi jen tak nezavedou. Malý optimista uvnitř mě začíná doufat, že v příštím roce se situace zlepší a budeme moct všichni zase normálně fungovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak za mě teda 2. Líbí se mi ten její úsměv :)

    OdpovědětVymazat