Angelina natočí životopisný film

Angelina bude mít ve své filmografii další film, ale tentorkát zase v roli režisérky. Natočí životopsiný film o válečném fotografovi Donovi McCullinovi podle jeho knihy Unreasonable Behaviour. Scénář k filmu napíše Gregory Burke a produkovat ho budou Tom Hardy, který si nejspíš zahraje i hlavní roli,  a Dean Baker a sám McCullin bude výkonný producent. Angelina k nové režijní příležitosti řekla: "Přitahovala mě jeho (McCullinova) jedinečná kombinace nebojácnosti a lidskosti, jeho absolutní odhodlání být svědkem válečné pravdy a jeho empatie a úcta k těm, kdo trpí jejími následky. Doufáme, že natočíme film, který je stejně nekompromisní jako Donova fotografie, o mimořádných lidech a událostech, kterých byl svědkem." Pro Angelinu to bude už pátý režijní film.

Fotograf Don McCullin

McCullin řekl: "Když jsem sledoval Angelinin poslední film o Kambodži (pozn. First They Killed My Father), kde jsem strávil během války tolik času, byl jsem velmi ohromen tím, jak vytvořila tak silné a přesné znázornění tohoto místa. Mám pocit, jako bych s ní byl v bezpečných, schopných a profesionálních rukou."

1 komentář:

  1. Don McCullin má na kontě některé celkem známé fotografie z různých konfliktů po celém světě. Z některých až běhá mráz po zádech. Myslím si, že film o jeho životě (stejně jako kniha) by mohl být opravdu zajímavý a jsem ráda, že se režie chopí právě Angelina. Ráda ji vidím před kamerou, ale podle mě má režijní talent a jsem na tenhle film fakt hodně zvědavá. A ještě si v tom nejspíš zahraje Tom Hardy, o to víc mě to láká :)

    OdpovědětVymazat