Fashion duel leden

Chci vám poděkovat za vaši účast v anketách. Blogy totiž stále odpadávají a obávám se, že přijde čas, kdy nebude mít kdo hlasovat a tím pádem ani smyl ankety vyhlašovat. Jsem ráda, že je sem zatím můžu stále dávat, protože mě nepřestaly bavit (ani na ostatních blozích). I když co se týče fashion duelu, počítala jsem s letošní propagační šňůrou hned několika filmů Angeliny a nedělala jsem si hlavu z toho, že bych neměla z čeho vybírat.  Místo toho tahám outfity jen z archivu a i když je celkem velký, není bezedný.

V souboji outfitů proti sobě tentokrát stojí šaty z Venice Film Festival z roku 2007 a z premiéry filmu Unbroken v Sydney z roku 2014.

  


V minulé anketě zvítězily saténové šaty s červenými prvkem ze Zlatých glóbů 2012.





4 komentáře:

  1. Jo, mě ankety taky baví, je to taková blogová stálice. Zase uvažuju, že bych ji přidávala 2x měsíčně, v počítači mám těch outfitů uložených hrozně moc, ale zas jde právě o ty hlasy a taky o moji vůli, takže to asi nedopadne :D.

    Vybrala jsi super duel, obě šaty se mi něčím líbí i nelíbí, víc mě na první dobrou zaujaly ty druhé.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem třeba doufala, že bude aspoň malá premiéry k nové Wonder Woman, ze které by se objevily fotky... Premiéra sice proběhla, ale fotky nejsou v podstatě žádné, takže u Gal budu outfity taky tahat z dávné minulosti :D Na obě šaty jsem se podívala i do galerie, ale v podstatě bych musela zopakovat to samé, co napsala Roxy - každé šaty se mi něčím líbí a nelíbí, nakonec jsem ale taky hlasovala pro dvojku, přijde mi, že tenhle střih Angelině sedl víc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem rozhodně pro první šaty :)

    OdpovědětVymazat