Fotka měsíce dubna

Zdravím vás v době Velikonoc s novou anketou. Dost možná poslední na tomto blogu. Ne, nejsem další v pořadí, která končí s blogováním, ale právě kvůli stále zmenšujícímu se počtu blogů (a nulovému nových) začínají ankety postrádat smysl, protože za chvíli nebude nikdo, kdo by v nich hlasoval. Fashion duel tento měsíc už vyhlašovat nebudu. Fotku měsíce zatím nechávám, ale možná ji čeká stejný osud. Uvidíme. Nicméně s úbytkem komentářů už se celkem smiřuji (s odchodem oblíbených blogů už tak moc ne) a pořád mám motivaci pokračovat.

Vybrala jsem fotky z reklamní kampaně módní značky St. John, jejíž tváří byla Angelina v letech 2006 až 2008. Autorem forografií je věhlasný a nepřekonatelný Mario Testino.

    


V minulé anketě zvítězila fotka s knihou.



Hlasování skončilo

6 komentářů:

  1. Všetky fotografie sú krásne, ale najviac sa mi zapáčila prvá fotografia ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra tak toto je fakt těžké, ale asi teda nakonec dávám č.2
    btw. Affs jsem měla, ale v blogspotovem designu zmizly :D každopádně já tě mám danou v oblíbených stránkách :) a jsem ráda, že i ty mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Joo, taky mě mrzí ta malá účast v anketách a máš pravdu, je to pak takové o ničem, když je tam jen pár hlasů. Každopádně v této anketě hlasuju pro druhou fotku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta absence hlasů (no a vlastně úplně všeho :D) je na prd, takže ti rozumím, i když já bych ráda hlasovala furt, mě ty ankety prostě baví :D
    Tady to je super výběr, hlas dávám nakonec dvojce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiši kristeeee, teď jsem málem dostala infarkt, když jsi řekla, že je možná poslední. Jsem se lekla, že ses taky rozhodla skončit, což by mě asi zabilo :D ale chápu, že ty ankety tě nebaví, když nikdo moc nehlasuje, já už jsem je zrušila dávno no :D Každopádně v tomto kole se mi nejvíc líbí fotka č. 2 :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyto fotky jsou překrásný a mě hned moc zaujala třetí s tím hrníčkem :) Sálají z ní takové příjemné good vibes :)
    Mrzí mě, že končíš s fashion duelem, ale chápu tě, to jsou ankety pro lidi a když lidi nejsou, nemá to moc smysl.

    OdpovědětVymazat