Světový den uprchlíků

20. červen připadá na Světový den uprchlíků. Angelina odcestovala do Burkiny Faso v Africe a napsala pro UNHCR emotivní prohlášení.


"Je mi ctí být v Burkině Faso. Jsem zde, abych ukázala svou solidaritu s lidmi v Burkině, kteří i přes strašné útoky a výzvy nadále vítají své vysídlené bratry a sestry, sdílejí to málo, co mají v době, kdy jiné země s mnohem více zdroji uzavřely své hranice a svou mysl před uprchlíky. Děkuji, že jste mi dovolili být tady. Jsem tak poctěna a vděčná, že mohu být mezi vámi a sklonit hlavu před Vaší odvahou a sílou. Dnes je světový den uprchlíků. Za posledních dvacet let jsem každý rok tento den označila po boku uprchlíků v různých zemích. Nikdy jsem nebyla znepokojena stavem globálního vysíldení tak jako dnes." Celé prohlášení si můžete přečíst zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat