V restauraci s The Weekndem

Už podruhé během posledních tří měsíců byla Angelina spatřena, jak vychází z restaurace Giorgio Baldi v Santa Monice ve společnosti zpěváka The Weeknda. Nové fotografie z 25. září opět rozdmýchávají spekulace, zda se Angelina se zpěvákem sešla pouze pracovně nebo jestli není na obzoru nový románek. Z restaurace odjížděli společně jedním autem. Já osobně si je nedovedu představit jako pár (nejen kvůli věkovému rozdílu), ale nevyvracím, že moje fantazie pracuje na plné obrátky. Když jde Angelina na večeři s přáteli, nedrží si od nich dvoumetrový odstup jako tady. Připadá mi to, jako by chtěli působit, že k sobě nepatří a o to víc budí dojem, že něco skrývají. Vzpomeňte na Angelinu a Brada na premiéře Mr. & Mrs. Smith v Los Angeles v roce 2005. Tam se na sebe skoro ani nepodívali a existuje minimum společných fotek. V té době už do sebe byli zamilovaní, ale nechtěli vzbuzovat podezření a tak se od sebe drželi dál.

      

1 komentář:

  1. Úplně mě to zarazilo, když jsem to viděla. Jako, možné je všechno, a přinejmenším, jsou podezřelí :-p Jsem zvědavá, jestli z toho něco bude :)

    OdpovědětVymazat