Premiéra Eternals na festivalu Římě

A konečně se můžeme podívat i na fotky ze včerejší premiéry Eternals v Římě. Do galerie jsem je nahrála už včera, ale až dnes jsem se dostala k tomu napsat článek. Hned, jak jsem uviděla první fotku, jsem věděla, že šaty, která na sobě Angelina má, jsou značky Versage. Angelina má (na rozdíl ode mě) tento styl šatů v oblibě a Versage je jedna z jejích nejoblíkanějších značek. Jako účes zvoila rovné prodloužené vlasy k pasu. Mně osobně se mnohem víc líbila na photocallu v Římě. Angelině za mě moc nesluší ty uhlazené rovné vlasy, zvýrazňuje se tak její až moc hubená postava. Navíc, tentokrát se prodložení moc nepovedlo a byl vidět přechod mezi vlastními a nastavenými vlasy. Husté bohaté vlasy dodávají minimálně jejímu obličeji plnější tvar. Na červený koberec ji doprovodily její dcery Zahara a Shiloh. Zahara měla bílé šaty a vypadala jako egyptská panovnice a Shiloh rozbila černou klasiku výraznými teniskami a outfitu tak dalaležérní styl.

      

1 komentář:

  1. Tak, konečně jsem se sem dostala, abych okomentovala tyhle fotky, které na mě vyskakují všude na internetu. Já tenhle styl šatů taky úplně moc nemusím, ale musím říct, že mi Angie vyrazila dech. Moc jí to slušelo, i když máš pravdu, že na photocallu v Římě možná vypadala líp, ale mně osobně se tenhle outfit moc líbil :) Musím také říct, že to hrozně slušelo jak Zahaře, tak Shiloh. Líbí se mi, jak Shiloh spojila šaty s barevnými teniskami. Kombinace mě pobavila, ale příjemně :) Jinak máš pravdu, že ty šaty jsou takové, že hodně zvýrazní, jak je Angelina hubená, taky to není úplně můj favorit, ale i tak jí sluší:)

    OdpovědětVymazat