Galerie: Magazines

Řeknu vám, doplňovat galerii za nějakých 17 let je docela fuška :-) To je taky jeden z důvodů, proč nedávám info o doplnění galerie do novinek, pokud nejde o nové fotky - nepřidávala bych snad nic jiného. Ale zase je mi někdy líto se aspoň občas nezmínit, když už si s tím člověk dá tu práci. Poslední dny jsem si "hrála" v kategorii Magazines. Není tam určitě vše, co bych tam mít chtěla, budu postupně přidávat, co půjde. Prozatím jsem se snažila, aby pod každým rokem (od roku 2000) bylo alespoň něco. Takže kdybyste měli dlouhý večer a nevěděli, co s ním, můžete si počíst :-) Ještě se zmíním, že v menu na pravé straně je nová anketa, tak můžete hlasovat. Anketu obměňuji každé dva měsíce. Na otázku "Který film s Angelinou máte nejraději?" s převahou zvítězil Mr. & Mrs. Smith.

      

1 komentář:

  1. Jsi dobrá, taky jsem takhle dřív občasně doplňovala a měla jsem už skoro vše, ale pak se mě to vždycky smazalo tak už to nedělám:D Angelina ale na obálkách fakt září. Ty fotky z jejich svatby, ach, nad těma jsem se tehdy fakt rozplívala:( V anketě jsem hlasovala pro Roberta:D

    OdpovědětVymazat