The Hollywood Reporter’s 2017 Women In Entertainment Breakfast

Angelina se objevila na  Women In Entertainment Breakfast 2017, kde měla projev. Událost se konala dnes 6. prosince v Milk Studios v Los Angeles. Angelina ve své řeči uvedla: "Máme svobodu být umělci, svobodu vytvářet. Jsem vděčná, že jsem součástí této komunity a především vzdávám hold ženským umělcům, novinářům a obráncům lidských práv, kteří odmítají být zastrašováni. Máme mír a svobodu, která je nepředstavitelná pro miliony žen po celém světě. Je toho tolik, co musíme změnit a bojovat za to. Musíme pokračovat v boji, aby ostatní jednoho dne měli svobodu, kterou máme."

      

4 komentáře:

  1. Ta její řeč byla opět nádherná, líbí se mi jak bojuje za práva žen! Jinak na akci vypadala ohromně. Nejde to moc vidět, ale přijde mi to jako overal? Skvělá volba ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný projev♥ A opět jí to velmi slušelo, škoda že není na fotkách lépe vidět, ale ten outfit vypadá krásně. A líbí se mi poslední dvě fotky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Angelina vyzerala krásne ako vždy.. No a dosť dávno si my písala o spriatelenie a až teraz som sa nejak dostala ku tomu a veľmi rada by som sa s tebou spriatelila

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi krásná řeč a velmi krásná Angelina, slušelo ji to, líbí se mi, jak měla natočené vlasy :)

    OdpovědětVymazat