Sbírka jedné velké fanynky

Adminka blogu jolie.blog.cz mě neposlala do háje s mým nátlakem a vyfotila zvlášť pro mě svoji sbírku a ještě k tomu trpělivě odpovídala na můj výslech :-) Irmik je mojí dlouholetou kamarádkou a dala nás "dohromady" právě Angelina :-) Je největší fanynkou Angeliny a Lary Croft, jakou znám. Představuji vám její sbírku, která je opravdu hodně rozsáhlá a je v ní spoustu zajímavých kousků i ze zahraničí. Do budoucna mám slíbené ještě fotky časopisů, takže se těším na druhou etapu.

      

6 komentářů:

  1. Tak to je nádherná sbírka, velmi se mi líbí, je to úctihodné a těch kalendářů! Přemýšlela jsem, že bych něco podobného ráda udělala na blogu o Danovi, aby se mi lidé pochlubili, co mají s tématikou HP :) Uvidíme, zda se mi podaří, abych něco obdržela, mám ještě na zveřejnění ten jeden scan od tebe s Danem, chci se tam za chvilku vrátit a pořádně to rozjet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Panejo! Tak tomu se fakt říká fanynka a sbírka s velkým S :D Já jsem si taky Angelinu oblíbila díky první Laře Croft a tohle byl taky můj vůbec první nejoblíbenější film :D Mně se třeba na Angelině hodně líbí i ten její vzhled, který ji pro Laru dělá jako stvořenou! (viděla jsem i toho nového Tomb Raidera a za mě prostě ne! Alicia se mi do té role nehodí a navíc vůbec nevyužili ten skvělý potenciál, co herní příběh nabízel!) Což mě přivádá k tomu, že já taky miluju hry Tomb Raider a několik jsem si jich zahrála - teď jsem zvědavá na tu novou Laru, co vyjde letos na podzim :) A taky koukám, že na jedné fotce má vyfocené i nějaké knížky. Ty jí docela závidím! A nikdy jsem teda nenašla zmiňované figurky, ačkoliv je možné, že jsem jen přehlídla :D No je to fakt bomba. Vidím, že toho mám u Angelininy filmografie ještě spousty co dohánět!
    PS: Nevím, proč ti ta moje galerie blbne. Já do ní chodím na dvou různých prohlížečích a vždycky se načte normálně. Asi je někdy chyba v Matrixu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotka figurek doplněna. Díky za upozornění, moje chyba.

      Vymazat
  3. No tak to je mazec, takovou sbírku jsem ještě neviděla a hlavně tak oddanou fanynku, je to super a nejvíc se mi teda líbí ty kalendáře a figurky, ty jsou top ♥ Úctyhodná sbírka, líbí se mi :))

    OdpovědětVymazat
  4. Wau tak niekto má takú zbierku... mne ide len zas a znova napísať slovo wau lebo wau to je.

    A s tou Meghan, no je zvláštne že kráľovnou dovolí Harrymu zobrať si Meghan ale popravde je to hrozné že by vám niekto mal schváliť či neschváliť manželku. A podľa mňa tu až tak už ani nerozhodovala ani lebo podľa mňa princ Harry nebude na tróne a keby boli zásnuby už teraz tak by to vlastne ani nepotreboval lebo myslím že kráľovná musí len 5 čo sú v poradí na trón. No ale Meghan je veľmi zvláštna voľba aj keď jej to s princom Harrym sekne. Za jednu vec som rada a to že vie ako sa má správať pri publiku podľa mňa to mala Kate hrošie. A zas tu bolo že Kate chodila s Williamom strašne dlh oa Meghan s Harrym len chvíľku. No verím že im to vydrží a nebude ďalší rozvod aj keď t teraz znie hrozné. No na detičky sa veľmi teším... ďalšie kráľovské bábätká ♥ Prepáč za taký dlhý koment

    OdpovědětVymazat
  5. No to je teda opravdu skvělé<3 Takovou sbírku jsem snad ještě pohromadě neviděla a dohnala si mě, abych si nějakou sbírku taky začala zakládat. Sbírala jsem vždycky takové kravinky ale něco např. se Sel nebo Charmed by nebylo vůbec špatné <3

    OdpovědětVymazat