Fotka měsíce července

Tak nám začalo léto (i když včerejší a dnešní den připomíná spíš chladnější babí léto) a také všem studentům prázdniny. Jsem zvědavá, jak často se budete objevovat na svých blozích nebo tady u mě. Člověk by si řekl, že bude spousta času, ale předpokládám, že bude spíš mrtvo a léto máte už teď nabité programem a plány :-) O fotkách pro novou anketu jsem měla vcelku jasno. Nedávno jsme v pravém menu obměnila gif na sprchující se Angelinu jako Lara Croft. Byla to reakce na horké dny, které v té době panovaly. A ve stejném duchu bude i dnešní anketa - voda, voda, voda :-) Fotografie jsou z roku 2003 a 2004. Tak přeji příjemné osvěžení a vybírejte ;-) Fotkou měsíce června se stala fotka č. 3. (Pro větší náhled klikněte na fotku. Hlasujte v anketě pod fotkami.)

    




Hlasování skončilo



9 komentářů:

  1. Tak tentokrát jsem měla víceméně jasno - dvojka! Ta fotka je fakt úžasná. Angelině to naní moc sluší a vypadá tak exoticky, ale zároveň i drsně, pokud to tak můžu říct :)

    OdpovědětVymazat
  2. No s ľuďmi na blogu som tiež zvedavá ale tak verím, že to bude dobre lebo zas je leto a ľudia už nie sú v škole no neviem. Ako aj ja verím, že tu bude stále a ešte viac sa zlepším v obiehani lebo je to zlé so mnou. Inak ty máš takú letnú anketu ja som sa ešte ani nerozhodla aké fotky takže aspoň tu my to navodzuje, že je leto. Fotku som vybrala číslo 2 lebo sa mi tam veľmi páčila Angeline a ten jej pohľad a všetko.

    OdpovědětVymazat
  3. za mna 3
    ...
    Ahoj vopred sa ospravedlňujem za spam. Otváram svoj nový blog a bol by som rád, keby sa naň pozrieš a možno sa aj zapíšeš do affiliates. Pekný deň praje CRAZY-TOMO

    OdpovědětVymazat
  4. Za mě třetí fotka, Angelina je na těch fotkách hrozně sexy

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem tedy naopak pro jedničku, tam vypadá Angelina naprosto neodolatelně ♥ Musím však přiznat, že bylo těžké zvolit jen jednu fotografii, když všude vypadá úžasně :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já hlasuji pro první fotku i když všechny jsou skvělé a je to opravdu vydařený photoshoot jak je tam ta voda. Ale na té první mi přijde Angelina taková nejvíc 'sexy' a fakt tam vypadá úžasně ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Chtěla jsem ti jen napsat, že moc ráda spřátelím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý výběr fotek, takhle na léto:) Jsem ráda, že už je konečně tady:) Já hlasuju pro jedničku, ta mi přijde úplně super!:) A ty další dvě už mám asi okoukané, i když jsou krásné:)

    OdpovědětVymazat
  9. Dávám hlas druhé fotce, jedná se o jeden z mých nejoblíbenějších photoshootů s ní, i když je možná až moc vyretušovaná, k těmhle typům fotek to prostě patří a tváří se tam úžasně! :)

    OdpovědětVymazat