Angelina s dětmi v kině

O víkendu (18.8.) vzala Angelina své čtyři děti, Shiloh, Knoxe, Vivienne a Zaharu do kina. Fotografové je vyfotili, jak opouští budovu kina. Na jaký film se byli podívat, není známo.

Angelina byla oblečená celá v černé, outfit doplnila slunečními brýlemi a náušnicemi. Líbí se mi, jak byla oblečená Zahara, obzvlášť sukně. Shiloh klasicky v chlapeckém oblečení. Co ale pozoruji už delší dobu, že se do neutrálního až chlapeckého stylu obléká i Vivienne. Přitom dříve pro ni byly typické šaty a dlouhé vlasy. Že by i ona tíhla k chlapecké identitě?

      

3 komentáře:

  1. Taky si vzpomínám, že Vivienne nosívala holčičí věci.. možná jen napodobuje sestru, no kdo ví.. Alespoň že Zahara je tam s Angie za dámu:D Ten její outfit je vážně krásný, halenka i ta sukně a má i bezva účes, slušelo jí to!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky. Po krátké pauze jsem zpátky na blogu. Budu opět zase aktivní a pravidelně obíhat.:-) - Charmedlover

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímalo by mě, na co si zašli do kina :D Angelině to opět hrozně moc slušelo. Líbí se mi ten její kabát a že si k celému outfitu vzala lodičky. Úplně na mě působí jako nějaká šéfredaktorka módního časopisu :) Co se týče toho chlapeckého stylu oblékání, zajímalo by mě, jestli u toho Shiloh zůstane a nebo až bude o něco starší, tak se její styl trochu změní. A Zahara tu měla opravdu moc pěknou sukni :)

    OdpovědětVymazat