Dvě verze plakátu Mon Guerlain

Objevil se "nový" plakát z kampaně pro parfém Mon Guerlain, jehož tváří je Angelina od minulého roku. Většinu fotografií pro Guerlain s Angelinou nafotil fotograf Mathieu César. Právě jeho fotografie je použita pro kampaň parfému pro tento rok. V některých zemích je ale použita fotka, kde má Angelina pomocí počítačové grafiky místo šatů s odhalenými rameny bílou halenku s dlouhým rukávem. Už dříve se ale objevily dvě verze fotografie pro Guerlain s odhalenými a zahalenými rameny, a to ta od fotografa Roba Mundaye. Chápu, že se originál neslučuje s kulturou některých zemí, jen je škoda, že pro tento účel nevznikla samostatná fotografie a musel zasáhnout grafik.

      

7 komentářů:

  1. No, pěkně ji tam zahalili, až ke krku :D To mi přijde teda zvláštní, když se jim ta reklama nelíbí, neměli ji tam vůbec zveřejnovat nebo si měli natočit vlastní, a ne takhle photoshoopovat.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. co "škoda" spíš pěkně "ujetý" :D ach jo :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je to pořád lepší varianta, než když Keiře Knightley v kampani pro Chanel zvětšili prsa.

      Vymazat
  3. Jak sama píšeš, tu halenku jí asi dodělali, protože v některých zemích by takto odhalená ramena byla skandální, ale mně se stejně víc líbí ta originální fotka :) Angelině to hrozně moc sluší a vypadá na té fotce neskutečně krásně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Angelina je tak strašně krásná, až to není možný :) A jak píšeš, škoda že těch fotek není nafocených víc a musel to upravovat grafik.

    OdpovědětVymazat
  5. mně se teda taky víc líbí ten originál, na tý s tou halenkou mi přijde, že to celkově grafici přehnali a vyretušovali ji až až =/

    OdpovědětVymazat
  6. Je fakt hrozný, co se dneska dá všechno tou grafikou udělat :D Taky by mi přišlo jednodušší, jí prostě při focení vzít s košilí a pak bez, no ale co :D I tak je fotká krásná, Angelina se mi tu moc líbí ♥

    OdpovědětVymazat