Fashion duel květen

Není všechno zlato, co se třpytí. Tohle rčení mě napadlo, když jsem vybrala fotky do fashion duelu pro tento měsíc. Třpyt a lesk jsou hlavní pojítka mezi oběma šaty. První Angelina oblékla v roce 2010 na premiéře filmu The Tourist v Madridu a druhé na premiéře filmu By the Sea na AFI Fest v roce 2015, obojí od Atelier Versace. Které se vám líbí víc? (Pro větší náhled klikněte na fotku. Hlasujte v anketě pod fotkami.) Minulý měsíc se vám Angelina líbila víc v outfiu na letišti v NY.

  



Miniaplikace

8 komentářů:

  1. Tak jsem se na chvilku zarazila, protože jsi vybrala oba dva outfity moc pěkné, tak jsem chvilku rozmýšlela. Ale nakonec dávám hlas dvojce, ty mě přece jen oslovily o trochu víc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oboje šaty jsou krásné, ale pro mě to bylo snadné rozhodování. Hlasuju pro jedničku, ty druhé šaty jsou dost obyčejné a takových jsem viděla plno, zvlášť v tom třpytivém podání. Ale ty první, ty jsou neobyčejné. Kombinace toho vršku s černou sukní a navíc takovou princeznovskou sukní. Krása!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Další těžká anketa, oboje se mi moc líbí a prostě nevím:D.. a když se nemůžu rozhodnout, tak koukám i na vlasy a na make-up a ty se mi líbí víc u toho prvního outfitu:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem se rozhodla pro první šaty, hrozně se mi líbí ta vrchní část, střih i ty třpitky, krása! A kombinace s tou černou sukní je originální:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ještě než jsem si rozklikla větší náhledy, tak jsem měla jasno a potom se mi to ujasnilo, hlasuji pro první šaty, líbí se mi ten kontrast s tou černou a ty šaty jsou originální a vlasy se mi zde také líbí více :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si ani neuvědomila, že nejsme spřátelené:D Vím totiž, že ke mě chodíš, a vždy se snažím oplatit. I když na blogu už skoro nedělám, protože nemám čas, ale když se najde, občas něco přidám, takže si tě moc ráda přidám mezi spřátelené stránky:)

    OdpovědětVymazat
  7. Musím říct, že jsem musela dlouze přemýšlet, ale nakonec jsem se přidala k většina a hlasovala za jedničku. Šaty jsou to nejen pěkné, ale víc se mi u nich líbí zpracování v oblasti dekoltu :)

    OdpovědětVymazat