Natáčení Those Who Wish Me Dead začalo

7. května začal v Novém Mexiku první natáčecí den filmu Those Who Wish Me Dead podle stejnojmenné knihy spisovatele Michaela Koryty (český název knihy Kdo mi jde po krku). Jakou roli Angelina bude hrát, zatím není potvrzené, ale předpokládá se, že manželku instruktora výukového programu pro přežití v přírodě, kam byl umístěn čtrnáctiletý Jace, který byl svědkem brutální vraždy. Nedávno se k projektu připojil herec Nicholas Hoult, který se v září představí v českých kinech v hlavní roli ve filmu Tolkien. Režie se ujme Taylor Sheridan, který je podepsán pod scénářem úspešného filmu Sicario: Nájemný vrah a Sicario 2.

2 komentáře:

  1. Téma filmu zní jako dobrá akčárna, takže přesně něco pro mě, takže já už se těším a snad se objeví i nějaké fotky z natáčení, docela by mě zajímalo, jak bude Angelina ve filmu vypadat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm tak to zní zajímavě, jsem zvědavá na víc :)

    OdpovědětVymazat