Shiloh oslavila 13. narozeniny

27. května oslavila Shiloh třináct let a Angelina ji podle některých zdrojů vzala na narozeniny na únikovou hru. Ta byla speciální v tom, že v ní hráli živí herci a byla přístupná od třinácti let. Už jste někdo únikovou hru vyzkoušeli? :-)

7 komentářů:

  1. Shiloh gratulujem k narodeninám a na únikovej hre som nebola ale počula som už o tom a je to skutočne veľmi zaujímavé, rada by som si to niekedy vyskúšala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je skvělý způsob, jak oslavit narozeniny :) Já jsem nikdy na únikovce nebyla a myslím, že se ani na žádné neobjevím, mám takový dojem, že by se u toho asi projevila můj vnitřní cholerik, kdyby došlo do tuhého a nenašli bychom žádná vodítka :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, to úplně letí!!! A je celá mamča:) Jinak já bych na únikovou hru chtěla, ale trochu mě vyděsilo, jak tam umřely ty holky nedávno, myslím, že tam hořelo. Vím, že to se může stát všude, ale asi tak nějak mě to vyděsilo, ale jako neodradí mě to a snad se na to někdy dostanu:)
    A Katie :D :D :D a cholerik, to mě dostalo. Já jsem asi taky cholerik, nebo tedy nervák, to vyjde na stejno:D Ale pobavilo mě, jak se k tomu úplně v klidu doznala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mě to právě u té hry taky nenapadlo :D Ale myslím, že jít my tři spolu, tak by se to asi projevilo :D I když by to mohlo být i zajímavé :D Možná to mám i radši než kliďase, kteří nic neřeší. Ledový klid by mě snad pak vytočil ještě víc :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky dodatečně přeju jen to nejlepší :)
    Jinak to musel být super zážitek! Já bych do ničeho takovýho asi nešla, myslím, že bych nic nevyřešila :D Leda by tam bylo dost lidí a já se jenom vezla a postupovala dál :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, několik. A je to super :-) dost záleží však na zpracování a příběhu :)

    OdpovědětVymazat