Fashion duel červenec

Tentokrát jsem se snažila vybrat fotky z ne příliš starých událostí a zabrousila jsem do minulého roku. První šaty jsou z The National Board of Review Annual Awards Gala, kde si Angelina vzala černé krajkové šaty značky Valentino a druhé z American Society Of Cinematographers Awards, kde vynesla šaty v barvě champagne značky Elie Saab Couture. Jsem zvědavá, pro které se rozhodnete. (Pro větší náhled klikněte na fotku.)

  


V minulé anketě se strhl napínavý souboj mezi černou a bílou, který skončil nerozhodně (6:6)



Miniaplikace

7 komentářů:

  1. Šaty jsou krásné, jak první, tak druhé :) Ale nakonec jsem se rozhodla pro outfit č. 1 ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Oboje šaty jsou vážně moc pěkné a elegantní, ale přiznám se, že u těch černých na mě trochu dýchá taková "pohřební atmosféra". Takže nakonec jsem hlasovala pro světlejší jedničku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oboje šaty jsou tak krásné, líbí se mi, jak je na té vrchní části vždy nějaký ten vzor, hlasuji pro ty druhé, moc se mi líbí ta jemná barvička a právě ten vzor těch pírek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Obe šaty sú krásne ale nakoniec som sa rozhodla pre druhé šaty ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Oboje se mi moc líbí , ale po delším rozhodování dávám hlas těm druhým :)

    OdpovědětVymazat
  6. Šaty jsou si hezky podobné, dobrý výběr do ankety:) Mně se více líbí ty světlé:)

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju kolekce od Elie Saab, ale tady na těch mi vadí ty motivy pér na sukni, už to je takové přeplácané, takže hlasuju pro ty černé:) JSou trošku jednodušší, i když poměrně smutné.

    OdpovědětVymazat