Angelina v britském Vogue

Už jsem si myslela, že se žádného nového photoshootu v době pandemie nedočkám a včera na mě vykoukly dvě krásné titulky březnového britského magazinu Vogue s Angelinou a nedalo práci najít první fotky z photoshootu z tohoto čísla. Na fotce, kde Angelina Maddoxovi upravuje vlasy, je vidět, že její syn zdědil po mámě zalíbení v tetování. Na pravém boku má vytetovaného velkého hada a na levém předloktí je také vidět nějaké tetování. Autorem fotek je Craig McDean a fotilo se v domě Angeliny v Los Angeles. Mám takovou radost! Doufám, že se brzo objeví další fotky. Nové Vogue s Angelinou samozřejmě není jenom o fotografiích, ale patří k němu i rozhovor, který (asi nebude kompletní) najdete na stránkách Vogue. Angelina v něm mluví o svých dětech, spolupráci na knížce s Amnesty International, o své práci pro OSN, o chystaném filmu, který bude režirovat a dalším. Historka s trampolínou mě pobavila :-)

  

4 komentáře:

  1. Tak tenhle photoshoot se fakt hodně povedl a tak doufám, že se do budoucna těch fotek objeví víc :) Z obálek se mi asi o chlup víc líbí ta s černobílou fotkou a z photoshootu mě nejvíc oslovila rodinná fotka u stolu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci moc fotky od bazénu, co jsem viděla z videa, prosím prosím ať se ukáží :D !!

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásný photoshoot a příjemné překvapení! Fotky se moc povedly, Angelina je na nich jakjinak nádherná a ty titulky jsou božský, zvlášt ta černobílá.

    OdpovědětVymazat
  4. Já se musím přiznat, že jak přidáváš těch článků poměrně hodně, tak jsem si všimla tohohle až když jsi na něj teď upozornila v komentáři na mém blogu, tak se ti za to upřímně omlouvám, protože tenhle článek rozhodně stojí za víc komentářů, než kolik se mu dostalo. Musím říct, že jsem fakt hrozně ráda, že jsme se dočkali nového photoshootu i přes pandemii, mám z toho opravdu radost. Hlavně mám radost, že to nejsou nějaké dvě, tři fotky, ale opravdu plnohodnotný photoshoot se spoustou fotek. Jsem běžně příznivcem černobílých fotografií a samozřejmě se mi líbí i ty z tohohle photoshootu, musím ale říct, že tentokrát u mě vedou ty barevné. Celkově se mi líbí ty barevné víc. Moje úplně nejoblíbenější fotka je ale paradoxně asi ta úplně poslední v galerii, tam se Angelina nádherně směje a působí na mě hrozně příjemně. Hodně se mi taky líbí ta, jak češe Maddoxe :D Popravdě se přiznám, že přečíst si rozhovor teď zrovna nemám čas, ale jdu kouknout aspoň na historku s trampolínou, protože ta mě fakt zajímá :D

    OdpovědětVymazat