Smlouva s produkční společností Fremantle

Angelina podepsala s britskou produkční společností Fremantle smlouvu na spolupráci na tři roky. Prvním projektem v rámci dohody je film Without blood podle stejnojmenné knihy italského spisovatele Alessandra Baricca, který bude Angelina režírovat. Příběh pojednává o holčičce, která přežije masakr svého otce a bratra. "Základem této dohody se společností Fremantle je svoboda vyprávět důležité příběhy a přinášet je celosvětovému publiku. Jsem nadšená, že mohu pracovat s tak zapáleným týmem, který má mezinárodní perspektivu," uvedla Angelina v prohlášení.

2 komentáře:

  1. to téma filmu je ganz pro Angelinu, veřím, že se film povede, i když možná to bude spíš festivalový film než kinový

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky. Po nějaké době jsem zavítala zpátky na blog a plánuji se vrátit. Proto obepisuji své affs a sdílím tuto informaci. Pokud by jsi chtěl/a, jsem opět aktivní a najdeš mě na jednom z mých tří blogů. Jeden z nich je o Seleně Gomez, který si asi pamatuješ nejvíce. Přidala jsem i informativní článek a odkazy na mé dva ostatní blogy, tak pokud máš zájem, budu ráda, když se třeba vrátíš a opět začneš sledovat moje blogy. :-) - Charmedlover

    OdpovědětVymazat