Z natáčení Without Blood

Další dvě fotky z natáčení Without Blood, který Angelina režíruje. Herečka Salma Hayek si spolupráci s Angelinou nemohla vynachválit: "Angelina je nejlepší režisérka, se kterou jsem kdy pracovala. Práce s ní mě moc bavila, užívala jsem si každou vteřinu. Je to obtížný snímek, ale bylo tak hezké chodit každý den do práce. Ona je génius a myslím, že tohle bude její nejlepší film. Opravdu odvedla úžasnou práci." Salma také oceňovala Angelinin vřelý přístup k hercům a lidem ze štábu. "Byla jsem ohromena její inteligencí, obětavostí, technickými znalostmi a kontrolou nad každým aspektem, stejně jako její jasnou vizí. Ale nejvíc mě zarazila její laskavost ke každému člověku na place. Mluvili jsme o tom s kolegou Demianem Bichirem a řekli jsme si: Wow, ona je opravdu něco.", dodala. Film vypráví příběh ženy jménem Nina. Její rodina byla zabita během latinskoamerické občanské války ve svém vlastním domě. Hrdinka velmi těžce prochází vraždami svých blízkých a chce vrahy potrestat.

  

Žádné komentáře:

Okomentovat