D23 Expo 2019

Angelina se v sobotu 24. srpna v Anaheimu zúčastnila letošního ročníku D23 Expo, kde Disney představilo své nadcházející projekty. Mezi ně patří i Maleficent: Mistress of Evil a Eternals (Marvel Studios). Angelina se v rozhovoru svěřila, že je vděčná za role, díky kterým v sobě musí najít sílu: „Připomíná mi to, že umím být silná. Jsem jako všichni ostatní. Obzvlášť poslední roky pro mě nebyly jednoduché a necítila jsem se moc silná. Když jste na dně, musíte na sebe trochu zatlačit.“ Kvůli roli Theny v Eternals už začala i trénovat. „Mám hodně tréninků. Thena je velmi pozitivní a tak agresivní, že si občas myslím, že to nemůže fungovat, ale musíte to prostě překonat,“ řekla o své nové filmové postavě. Na výstavě a diskuzních panelech se sešla se svými hereckými kolegy z obou projektů - Michelle Pfeiffer a Elle Fanning z Maleficent a z Eternals se Salmou Hayek, Kumailem Nanjianim, Richardem Maddenem ad.

      

3 komentáře:

  1. To je prostě neuvěřitelné, kolik těch novinek s Angelinou je, ale vůbec si nestěžuji :) Angelina zvolila opravdu nádherné šaty, líbí se mi střih a řešení těch rukávů a výstřihu, že jsou i trochu průhledné. Také to jemné líčení ji moc jde, ona to prostě umí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že o Angelině je v poslední době víc slyšet a zažívá takový menší filmový comeback, a to nejlepší má určitě ještě před sebou. Taky ráda slyším, že práce prospívá její psychice a nabrala novou sílu :) Já jsem nějak D23 Expo zazdila, takže mě velice mile překvapil příval nových informací, dokonce se zde objevila i Emily a Dwayne s "Jungle Cruise" :D Angelině to tu jinak ohromně slušelo, vypadala velice elegantně :)

    OdpovědětVymazat
  3. tady je úžasná! Líbí se mi to jemný líčení a i ty šaty, díky kterým krásně vynikne Angeliny dokonalá postava! :)

    OdpovědětVymazat