Fashion duel únor

Je to teprve v pořadí druhá anketa Fashion duelu a zjišťuji, že je pro mě těžší vybrat fotky do tohoto souboje víc než do P.O.T.M. Nemůžu se rozhodnout, jaké outfity do hlasování dát. Třeba, až bude možností ubývat, bude to jednodušší :-) Měla bych být ráda, že je zatím z čeho vybírat. V duelu za leden jste zvolili šaty, které Angelina měla na Critics' Choice Movie Awards v roce 2015. Nejprestižnějších událostí, kterých se Angelina v minulém roce zúčastnila, byly Gloden Globes Awards a British Academy Film Awards. Na obě akce zvolila černé šaty, jelikož byly více méně povinné. Černou barvou se vyjadřovala podpora hnutí Time's Up za boj proti sexuálními obtěžování a násilí. Které z šatů jsou hezčí, je už na vás :-)

  




Hlasování skončilo

6 komentářů:

  1. to je fakt těžké, na první je super ten průsvitný vršek a na druhé naopak ty odhalená ramena a přes jedno rameno šaty,....ale komplextě se mi libi i účes na první, proto Outfit 1

    OdpovědětVymazat
  2. Já miluji černé róby, nedá se na nich skoro nic zkazit a většinou fakt padnou jako ulité, tady mám jasno, hlasuji pro druhý outfit, na tom prvním mi vadí trochu ty rukávy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Musela jsem chvíli přemýšlet, protože se mi moc líbí oboje šaty. Nakonec jsem hlasovala pro ty druhé, protože to byla už vloni láska na první pohled ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tady jednoznačně hlasuji pro druhé, líbí se mi střihově a to spadlé ramínko je takové něžné, Angelině to moc slušelo ♥

    OdpovědětVymazat
  5. mně se moc líbí ty druhý šaty, navíc v nich i krásně vynikne Angeliny postava, takže hlasuju pro ně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to dost těžké rozhodování, ale dám hlas jedničce, i když ta dvojka je taková klasičtější, tak na té první akci mě zaujala víc :)

    OdpovědětVymazat