Fotka měsíce února

Snažím se být na blogu aktivní, jak to jen jde, ale času je poslední dobou méně a novinek taky není zrovna moc. Zachraňují to paparazzi fotky, kterým jsem se chtěla co nejvíce vyhnout. Na druhé straně tak Angelinu vidíme víc v reálu a nejen její mediální obraz z časopisů a z červeného koberce. Angelině přeji maximální soukromí, ale když máte někoho rádi, je příjemné vidět, jak např. tráví čas s dětmi. Film Maleficent 2 bude mít premiéru příští rok a film Come Away neuvidíme na plátně také dříve než v roce 2020, ne-li později. Pořád tajně doufám, že animovaný film od Disney The One and Only Ivan natočený podle stejnojmenné knihy od Katherine Applegate by mohl jít do kin dříve, ale zatím žádné info není. Takže to tenhle rok zatím s oficiálními akcemi Angeliny nevypadá na plnou náruč, ale utěšuje mě, že se opět vrhla do natáčení před kamerou a jak se říká, kdo si počká.... ;-) 

A teď už k anketě. Fotograf Patrick Demarchelier nafotil s Angelinou v roce 2008 photoshoot pro magazín Vanity Fair a z něj můžete vybrat nejhezčí fotku pro tento měsíc. Fotkou měsíce ledna se stala fotka. č. 2 od Mathieu Césara. (Pro větší náhled klikněte na fotku. Hlasujte v anketě pod fotkami.)

    




Hlasování skončilo

7 komentářů:

  1. Ahoj. Tento svůj blog pozastavuji a můžeš mě najít na mém os.blogu a Sel blogu. (Odkazy na charmed blogu nahoře) Pokud by jsi měla zájem, můžeš si mě zapsat do Affs se Sel blogem pokud mě ještě nemáš. Jestli máš zájem, tak se zapiš do náboru na Sel blogu. Děkuji a hezký den. - Charmedlover

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem nikdy nebyla fanouškem fotek od paparazzi, ale postupem času jsem si je celkem oblíbila.. taky teď už je to o něčem jiným, když Lindsay nepronásledují na každým rohu, nepokřikují na ní.., tak už se ani neschovává a čas od času jim ráda zapózuje nebo se na ně zasměje:)
    a v duelu hlasuju pro dvojku! jednoznačně, ta je úplně božská :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je zase super výběr, bylo to těžké rozhodování mezi první a druhou. Na té druhé je úplná bohyně, ale nakonec dám hlas první, ty zelené vlasy hrozně super a i jinak jí to tam děsně sluší, i ta póza je povedená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já už paparazzi fotky taky moc nepřidávám, ony jich holky stejně moc nemají a zatím mě zachraňují fotky z akcí, kterých je hodně, ale obávám se, že letos to bude na články taky docela slabé i u mě, protože jen Jennifer vyjde o prázdninách film a pak možná ještě Gal v prosinci, ale moc velké naděje si nedělám :D Tak budeme doufat, že se Angie objeví aspoň někde :) Jinak do POTM jsi vybrala vážně skvělou sestavu! Já jsem ale hned věděla, že budu hlasovat pro jedničku. Tuhle fotku jsem nikdy neviděla, ale totálně jsem se do ní zamilovala ♥ Angelina a zelené vlasy, no to je prostě bomba!

    OdpovědětVymazat
  5. S těmi paparazzi to mám podobně, jednu dobu jsem si říkala, že je nebudu přidávat už vůbec (max do galerie, ale články ne), ale on je člověk za ně v tom období bez novinek rád a u Emmy se už ty klasické paparazzi fotky objevují jen zřídkakdy, spíš přebývají fotky spojené s akcemi, takže bych vlastně uvítala nějaké fotky jen z procházky po ulici, to si nepamatuju ani, kdy naposled se takové objevily :D

    A do ankety jsi teda dala super výběr, Angelina je na všech fotkách kočka (ale to ona jinak ani neumí :D) a mě teda nejvíc zaujala hned ta první, ta paruka je boží, a Angelina na ní má super výraz, pózu, prostě všechno :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nicol (radcliffe-dan.blog.cz)4. února 2019 v 20:20

    Ačkoliv se mi všechny tři fotografie moc líbí, já musím hlasovat pro tu první, to je jiná Angelina a ty zelené vlasy ji tak sluší! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych byla taky ráda za nějaké paparazzi fotky noo, ale za rok se mi jich objeví tak šest, takže i když jsem taky pro to soukromí, tak jsem přeci jen ráda, když se něco objeví, protože u Chrise těch moc novinek není takže jsem nadšená asi z každé :D No vybrala jsi fakt super fotky, ale hned mě zaujala ta první! Nikdy bych neřekla, že se mi tak moc budou líbit zelené vlasy ale je to fakt super :D Takové extravagantní a moc to Angelině sluší ♥

    OdpovědětVymazat