Fotky z natáčení Those Who Wish Me Dead

Konečně málý náhled na natáčení thrilleru Those Who Wish Me Dead. Fotografie jsou z června z Nového Mexika, kde natáčení probíhá. Kvalita je sice taková, jaká je, tudíž mizerná, ale jsem ráda i za to. Angelina se podle fotek objeví i v nějaké té akčnější scéně.

      

5 komentářů:

  1. Škoda kvality těch fotek, ale můžeme být rádi aspoň za nějaké :D
    Vypadá tu skvěle, jsem na ten thriller zvědavá. :) Sice takový žánr filmů zrovna v lásce moc nemám, ale na tento se už kvůli Angelině podívám, určitě se máme na co těšit :D ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Aha :D Já právě vím, že jsem se dívala na dvojku kvůli ní jednou, snad v TV ale a ona tam pořád nikde nebyla :D Takže tak. Já čekala, že mě to bude bavit, ale vadilo mi na tom, jak ten Sherlock všecko až moc jasně věděl, to mě tak celkem nudilo. Nevím no. Každopádně tedy myslím, že ve trojce nebude. Na csfd v zajímavostech píšou, že ten rešisér (myslím) k tomu řekl, že od začátku s Rachel nepočítá, protože tam chce nové tváře a na fanstránce Rachel jsem taky nic neviděl, takže tam spíš nebude.

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá hodně akčně, ale tak to Angelina dobře umí:) Škoda té kvality, ale vypadá to, že natáčeli snad v nějaké poušti, takže aspoň že nějaké jsou:)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že Angelina tu na mě trochu působí jako ženský Indiana Jones :D Jsem ale ráda, že se po nějaké době vrátila k natáčení filmů a je super, že i tady si střihne nějaké akční scény, ruku na srdce, ty jdou Angelině parádně! :)

    OdpovědětVymazat
  5. aa tak tady jí máme :) tak to jsem zvědavá, co to bude, až to bude :) tý kvality je škoda, ale když je bída, tak taky beru úplně všechno :D myslím, že jsme na tom momentálně s fotkama úplně stejně :D

    OdpovědětVymazat